19 jaanuar 2009

siin ma olen

Vabandan blogilise laiskuse pärast. Mitte, et mõtteid poleks olnud või midagi juhtunud, aga minu puhul kehtib reegel, et kui kohe ära ei tee, siis kipub venima. Nii ongi. Mõtted kaotavad ajaga aktuaalsuse ja teravuse ning sinnapaika nad jäävadki. Kahjuks. Luban ennast parandada.

Endast nii palju, et tervis on juba parem. Terve eelmine nädal ärkasin igal öösel meeletute köhahoogude peale üles. Jõin kuuma teed ja köhisin ennast kringliks, siis sain edasi magada. Jube tüütu. Palavik on ka alanenud ning enesetunne on üsna bueno. Väike köha veel on, aga see on kökimöki. Nii et tervis tuleb. Jejejejeeee!

Nädalavahetus möödus rahulikult. Neljapäeval oli väike pidu. Reede oli vaikne. Laupäeval käisin sõbral külas, seega väike pidu eksole. Ja täna jälle rahulik. Sõbral, kellel laupäeval külas käisin, on ka päris kõva kokasoolikas sees. Väga mõnus. Lihtsalt lust, kui sõbrad köögis andekad on. Mmmmmõnus.

Olge tublid.

Ahjaa! Mu counter tuli jooma pealt ja naistest tagasi. Ma ei riielnud.

Kommentaare ei ole: